Søg
Service
Kundeservice
Brands
Varemærker
News
Topliste
Møbler
Belysning
Indretning
Køkkenet
Servering
Tekstil & Tæpper
Accessories
Udemiljø
Brands
Kampagner
Alle Tilbud
Varemærker
Nyheder
Outlet
Inspiration
Følg os
Søg
Checkbox
Gratis fragt over 499,- *
Checkbox
30 dages returret
Checkbox
Hurtig levering

Kundeservice

Her kan du selv finde svar på dine spørgsmål om alt omkring RoyalDesign. Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål!
Star
Ofte stillede spørgsmål
Invoice
Bestilling, levering & betaling
Returns
Retur og reklamation
Star
Varer & sortiment
Order
Pakkesøgning
Envelope
Kontakt

Hvis du fortrinsvis vil ring os?

Du kan kontakte os på hverdage mellem kl 8-17 eller via vores kontaktformular, som vi bestræber os på at besvare inden for 48 timer i hverdagen.

tlf. 78 79 11 44

Retur og reklamation

Kan jeg returnere/bytte en vare?
Vis spørgsmål

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den til os og få pengene tilbage. Anmeld din retur her, for at håndteringen af returordren kan gå hurtigere. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale returomkostningerne og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi tilbyder at sende en forudbetalt returlabel som du kan anvende.

Hvordan reklamerer jeg en vare?
Vis spørgsmål

Hvis du ikke er tilfreds med en vare eller har du fortrudt dit køb, har du altid 30 dages bytteret. Er varen defekt eller skadet under transport, skal du tage kontakt med os så snart du opdager fejlen. Modtager du en pakke som du kan se er skadet på indpakningen -er pakken trykket, itu, revnet e.lign. vil vi være taknemmelige hvis du vil tage et foto af dette og tage kontakt til os. Læs mere og anmeld din reklamation her via vores partner Returnado her.

 

Kan jeg afbestille en ordre?
Vis spørgsmål

Hvis du fortryder din bestilling kan denne aflyses såfremt din ordre endnu ikke ligger på pakkebåndet. Du kan tage kontakt til os og få besked herom. Hvis din ordre allerede ligger på pakkebånd kan den ikke aflyses men vil blive sendt afsted til dig. Du kan da få tilsendt en returlabel og sende leverancen tilbage til os. Udgiften for returfragt påhviler dig.

Hvad sker der hvis en vare bliver skadet under transporten?
Vis spørgsmål

Hvis produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående her via vores partner Returnado. Hvis vi skal reklamere skaden mod vores transportør skal vi anmelde transportskaden til denne indenfor 1-3 dage. Vi er derfor taknemmelige for, hvis du anmelder skaden indenfor denne tid. Tag et foto af dette og tag kontakt til os og anmeld din reklamation her via vores partner Returnado. Et produkt som vi har konstateret er transportskadet ombytter vi hurtigst muligt og omkostningsfrit.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Møbler Belysning Indretning Køkkenet Servering Tekstil & Tæpper Accessories Udemiljø Kundeservice +45 78 79 11 44 Kampagner Alle Tilbud Varemærker Nyheder Outlet Inspiration