Returer & Reklamationer

Generel information

Læs punkt 5 og 6 i vores handelsbetingelser for detaljeret vilkår, regler og priser for returer og reklamationer. Kontakt altid vores kundeservice inden du returnere til os.

Er du ikke tilfreds med dit køb har du 30 dages fortrydelsesret fra dagen du har modtaget din bestilling. Er din bestilling leveret af flere omgange gælder fortrydelsesretten fra du har modtaget den sidste vare.

Du har ret til at pakke varen ud og kontrollere produktes finish og funktion. Varen skal være ubrugt og vi anbefaler at, du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler eller er ødelagt af etiketter eller andet, kan det medføre en værdiforringelse af varen. Af samme årsag anbefaler vi ikke at du anvender originalemballagen som yderemballage. Produktet skal være i uforandret stand og må f.eks ikke monteres hvis produktet du har bestilt kræver montering.

Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb for eventuelt værdiforringelse. afdraget trækkes fra det totale returbeløb inden det krediteres dig. Vi foretager en bedømmelse ved hver retur. Du kan læse mere om dette i vores handelsbetingelser.

Sådan laver du en retur

1. Kontakt vores kundeservice
Begynd altid med at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med din retur.

2. Vi sender gerne en returseddel
Skulle du ikke være tilfreds med en eller flere artikler kan du sende den retur til os og blive krediteret minus returfragt som du selv skal stå for. Skulle du ønske det, kan vi tilbyde en forudbetalt returlabel du kan anvende.

Skulle du ønske selv at stå for en returseddel anbefaler vi at du anvender en sporbar fragtmulighed og gemmer din kvittering.

Du har ansvaret for at din returforsendelse kommer frem til os i hel stand uden skader. Vær derfor ekstra opmærksom og omhyggelig med at pakken varerne godt ind så de ikke skades under transporten. Mærk pakken med skriften RETUR. Alle returer sendes til vores centrallager. Du finder adressen under punkt 5.7 i vores handelsbetingelser.

3. At pakke returkassen
Anvend ikke produktets originalemballage som yderemballage. Pak varen varsomt og beskyttet ind. Sæt retursedlen på pakken og mærk pakken "RETUR". Retursedlen skal indeholde returadresse og trackingnummer.

4. Indlever pakken til pakkeindlevering
Vi tilbyder retur via Postnord. Retur bekostes af dig som kunde og har du valgt at modtage vores returseddel vil den blive fratrukket i krediteringen til dig.

5. Bekræftelse og kreditering
Læs venligst vores handelsbetingelser for detaljer angående kreditering. Når vi har behandlet og godkendt din retur vil vi kreditere dig. Krediteringen vil altid foregå til samme betalingsmetode som er anvendt ved bestilling af ordren. Har du valgt at betale med Klarna faktura vil Klarna tage kontakt til dig via email for videre information gældende tilbagebetaling.

Retur af møbler og pladskrævende gods

Tag kontakt med vores kundeservice ved retur af møbler og pladskrævende gods. Processen er på samme måde men i stedet for at aflevere pakken til pakkeindlevering, booker du en afhentning hos Postnord. Postnord henter returen ved kantstenen. Returomkostningen er noget højere. Detaljer og priser finder du i vores handelsbetingelser.

Sådan laver du en reklamation

Anvend vores kontaktformular til at skabe en reklamation. Du skal vedhæfte billeder af fejlen, samt dit ordrenummer.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to (2) måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Ved reklamation skal du altid kontakte os! Enten på telefon 78 79 11 44 eller kontakt vores kundeservice via vores hjemmeside. Her vil du blive bedt om at have billeder hvor fejlen tydeligt fremgår.

Er reklamationen godkendt og skal vi have den reklameret vare retur, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi tilbyder altid at sende dig en forudbetalt returlabel, skulle du ønske dette.

Vi har scoren null fra 10 baseret på 0 anmeldelser. Powered by:Trustpilot