Skip to content

Kundeservice

Her kan du selv finde svar på dine spørgsmål om alt omkring RoyalDesign. Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål!
Ofte stillede spørgsmål
Bestilling, levering & betaling
Retur og reklamation
Varer & sortiment
Pakkesøgning
Kontakt

Hvis du fortrinsvis vil kontakte os?

Du er velkommen til at kontakte os!

Chat med os

Chat med en kundeservicemedarbejder i den bemandede åbningstid eller med vores AI-assistent, som er tilgængelig døgnet rundt.

Chattider med personlig service:

Hverdage

09:00 - 11:00

14:00 - 16:00

Chat er tilgængelig via det grønne ikon i nederste højre hjørne.
Bemærk venligst, at chatten kan være midlertidigt lukket under høje belastningstider.

Tak for din forståelse!

E-mail:

[email protected]

Telefon

Mandag - tirsdag 09:00 - 11:00
45 78 79 11 44

Vi glæder os til at hjælpe dig!

Nogle gange kan vi kun hjælpe dig på engelsk.

Bestilling, levering & betaling

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du har bestilt varer fra vores kategori Omgående levering eller et produkt, der har status På lager leveres varene normalt til dig inden 2-5 hverdage. Resterende produkter er afhængigt af lagerstatus og leveringstider fra leverandører og vil være oplyst ved varen på hjemmesiden. Ved udsolgt vare og forsinkelser, sender vi information via email, så hurtigt vi har yderligere information.

Jeg har ikke modtaget alle mine bestilte varer?

For at tilbyde den bedste emballageløsning og hurtig leverance kan det ske at din ordre bliver sendt i to eller flere kolli. Dette angives i det sporingslink du får i din leveringsbekræftelse. Din ordre kan derfor ankomme til udleveringsstedet af flere omgange men du kan altid spore dine forsendelser via speditørens hjemmeside.

Hvad koster fragten?

Fri fragt på køb over 499 kr til pakkeshop. Dette gælder ikke leverance til privat/erhvervsadresse samt større artikler og møbler. Ved køb på 499 kr eller derunder vil levering til pakkeshop koste 49 kr i fragt. Levering til privat/erhvervsadresse koster 199 kr. Større forsendelser med f.eks møbler leveres hjem til dig og koster 199 kr i fragt. Gælder ved større og tungere gods. Bærehjælp indgår ikke.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

Din pakke bliver normalt liggende hos omdeleren/terminalen i 7-14 dage, efter at den er ankommet, afhængigt af hvilken transportør du har valgt. For mere information om den opbevaringstid, der gælder for din pakke, henviser vi dig til den respektive transportør. Hvis du ikke afhenter din pakke inden for disse dage, vil pakken blive returneret til os, og vi vil opkræve et gebyr for uafhentede pakker. Hvis du ombestemmer dig, når pakken er sendt fra os, skal du modtage pakken og derefter sende den tilbage til os, ellers vil den blive registreret som en "uafhentet pakke", og du som kunde vil blive opkrævet det tilsvarende beløb. Se venligst afsnit 2.11 i vores vilkår og betingelser for detaljer og gebyrer.

Fik du svar på dit spørgsmål?

100 DKK rabat på dit første køb*Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få eksklusive tilbud og inspiration direkte i din indbakke! *Gælder ved køb over 1000 DKK.
Jeg accepterer RoyalDesigns privatlivspolitik

Om RoyalDesign

Danmarks største webbutik med design til dit hjem. Indretning på nettet når det er bedst. Trendy indretning til hele dit hjem fra Skandinaviens førende varemærker.

* Gratis fragt over 499,- gælder ikke større artikler og møbler

  • Chat med en kundeservicemedarbejder i den bemandede åbningstid eller med vores AI-assistent, som er tilgængelig døgnet rundt. Chat er tilgængelig via det grønne ikon i nederste højre hjørne.
  • Chattider med personlig service: Hverdage 09.00-11.00, 14.00-16.00
  • [email protected]
  • Telefon Mandag - tirsdag 09:00 - 11:00 45 78 79 11 44
  • *Nogle gange kan vi kun hjælpe dig på engelsk.
Virksomhedens navn: Royal Design Group AB
Momsnummer: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 37 Nybro
Sverige

Oplysninger

© 2025 RoyalDesign.dk