Søg
Service
Kundeservice
Brands
Varemærker
News
Topliste
Inspiration
Juleshop
Møbler
Belysning
Indretning
Køkkenet
Servering
Tekstil & Tæpper
Smykker & Accessories
Udemiljø
Mer fra RoyalDesign.dk
Tilbud
Outlet
Varemærker
Nyheder
Følg os
Pinterest

Kundeservice

Her kan du selv finde svar på dine spørgsmål om alt omkring RoyalDesign. Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål!

Star
Ofte stillede spørgsmål
Invoice
Bestilling, levering & betaling
Returns
Bytte & retur
Star
Varer & sortiment
Order
Pakkesøgning
Envelope
Kontakt

Hvis du fortrinsvis vil ring os?

Du kan kontakte os på hverdage mellem kl 10-16 eller via vores kontaktformular, som vi bestræber os på at besvarer inden for 48 timer i hverdagen.

tlf. 78 79 11 44

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg ændre eller slette min ordre?
Vis spørgsmål

Vi automatiserer vores lager og begynder at behandle din ordre så hurtigt som muligt. Når processen er startet, kan du ikke foretage en ændring / annullere din ordre. Du kan altid vende tilbage i henhold til vores købsbetingelser

Hvor lang er leveringstiden?
Vis spørgsmål

Hvis du har bestilt varer fra vores kategori Omgående levering eller et produkt, der har status På lager leveres varene normalt til dig inden 3-6 hverdage. Resterende produkter er afhængigt af lagerstatus og leveringstider fra leverandører og vil være oplyst ved varen på hjemmesiden. Ved udsolgt vare og forsinkelser, sender vi information via email, så hurtigt vi har yderligere information.

Jeg har ikke modtaget alle mine bestilte varer?
Vis spørgsmål

For at tilbyde den bedste emballageløsning og hurtig leverance kan det ske at din ordre bliver sendt i to eller flere kolli. Dette angives i det sporingslink du får i din leveringsbekræftelse. Din ordre kan derfor ankomme til udleveringsstedet af flere omgange men du kan altid spore dine forsendelser via speditørens hjemmeside. Større og tungere varer sendes direkte til privat/erhvervsadresser, lettere varer sendes til pakkebox/postbutik.

Hvorfor opdeles min bestilling i flere leveringer?
Vis spørgsmål

I oktober har vi lager to forskellige steder fordi vi automatiserer vores nye lager. Dette påvirker ikke leveringstiden af dine bestilte varer men din bestilling kan blive opdelt i to eller flere leveringer. Din ordre kan derfor ankomme til udleveringsstedet af flere omgange men du kan altid spore dine forsendelser via speditørens hjemmeside. Den forventet leveringstid for dine bestilte produkter finder du på vores hjemmeside ved produktet samt i ordrebekræftelsen du har modtaget på mail. Større og tungere varer sendes direkte til privat/erhvervsadresser, lettere varer sendes til pakkebox/postbutik.

Hvad kostar fragten?
Vis spørgsmål

Fri fragt på køb over 499 kr til pakkeshop. Dette gælder ikke Færøerne og Grønland og ej heller leverance til privat/erhvervsadresse samt større artikler og møbler. Ved køb på 499 kr eller derunder vil levering til pakkeshop koste 49 kr i fragt. Levering til privat/erhvervsadresse koster 199 kr.

Større forsendelser med f.eks møbler leveres hjem til dig og koster 199 kr i fragt. Gælder ved større og tungere gods. Bærehjælp indgår ikke.

Kan jeg returnere/bytte en vare?
Vis spørgsmål

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den til os og få pengene tilbage. For at håndteringen af returordren kan gå hurtigere, bedes du tage kontakt med os, før du sender retur. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale returomkostningerne og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi tilbyder at sende en forudbetalt returlabel som du kan anvende.

Hvordan reklamerer jeg en vare?
Vis spørgsmål

Hvis du ikke er tilfreds med en vare eller har du fortrudt dit køb, har du altid 30 dages bytteret. Er varen defekt eller skadet under transport, skal du tage kontakt med os så snart du opdager fejlen. Modtager du en pakke som du kan se er skadet på indpakningen -er pakken trykket, itu, revnet e.lign. vil vi være taknemmelige hvis du vil tage et foto af dette og tage kontakt til os, enten via email: info@royaldesign.dk eller telefon +45 78 79 11 44

Hvad sker der hvis en vare bliver skadet under transporten?
Vis spørgsmål

Hvis produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående til Royal Designs kundeservice. Hvis vi skal reklamere skaden mod vores transportør skal vi anmelde transportskaden til denne indenfor 1-3 dage. Vi er derfor taknemmelige for, hvis du anmelder skaden indenfor denne tid. Tag et foto af dette og tag kontakt til os enten via email: info@royaldesign.dk eller telefon: +45 78 79 11 44 Et produkt som vi har konstateret er transportskadet ombytter vi hurtigst muligt og omkostningsfrit.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Nyhedsbrev
Designnyheder og fantastiske tilbud
Checkbox

Om RoyalDesign

Danmarks største webbutik med design til dit hjem. Indretning på nettet når det er bedst. Trendy indretning til hele dit hjem fra Skandinaviens førende varemærker.

* Gratis fragt over 499,- gælder ikke større artikler og møbler

  • Hverdage 10-16

Brands

Vis alle (409)

Følg os

© 2020 RoyalDesign.dk
Køb og betal sikkert med os