Kundeservice

Her kan du selv finde svar på dine spørgsmål om alt omkring RoyalDesign. Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål!

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er det mindste/meste som jeg kan bestille for?
Vis spørgsmål

Vi har ikke max eller minimum grænser for hvor meget du kan bestille for.

Vi leverer med Postnord.

Ved forsendelser til Danmark leveres pakken til den forsendelsesmulighed man har angivet i købsprocessen, enten levering til privat/erhvervsadresse, eller til pakkeudlevering inden for det postnummer der angives i bestillingen.

Fri fragt på køb over 499 kr. Dette gælder ikke Færøerne og Grønland og ej hjemleverance samt større artikler og møbler. Ved køb på 499 kr eller derunder vil levering til pakkeudlevering koste 59 kr i fragt.

Alle forsendelser er forsikrede af os.

Hvis du ønsker at sende ordren udenlands, tilkommer et fragtgebyr på 299 kr. NB! Vi sender ikke møbler til udlandet, Grøndland og Færøerne.

Større forsendelser med f.eks møbler leveres hjem til dig og koster 199 kr i fragt. Gælder ved større og tungere gods. Bærehjælp indgår ikke.

Hvor lang er leveringstiden?
Vis spørgsmål

Hvis du har bestilt varer fra vores kategori Omgående levering eller et produkt, der har status På lager leveres varene normalt til dig inden 3-6 hverdage.

Resterende produkter er afhængigt af lagerstatus og leveringstider fra leverandører og vil være oplyst ved varen på hjemmesiden. Ved udsolgt vare og forsinkelser, sender vi information via email, så hurtigt vi har yderligere information.

Hvad kostar fragten?
Vis spørgsmål

Fri fragt på køb over 499 kr til pakkeshop. Dette gælder ikke Færøerne og Grønland og ej heller leverance til privat/erhvervsadresse samt større artikler og møbler. Ved køb på 499 kr eller derunder vil levering til pakkeshop koste 59 kr i fragt. Levering til privat/erhvervsadresse koster 199 kr.

Større forsendelser med f.eks møbler leveres hjem til dig og koster 199 kr i fragt. Gælder ved større og tungere gods. Bærehjælp indgår ikke.

Hvis du ønsker at sende ordren udenlands, tilkommer et fragtgebyr på 299 kr. NB! Vi sender ikke møbler til udlandet, Grøndland og Færøerne

Kan jeg returnere/bytte en vare?
Vis spørgsmål

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den til os og få pengene tilbage. For at håndteringen af returordren kan gå hurtigere, bedes du tage kontakt med os, før du sender retur. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale returomkostningerne og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi tilbyder at sende en forudbetalt returlabel som du kan anvende.

Hvordan reklamerer jeg en vare?
Vis spørgsmål

Hvis du ikke er tilfreds med en vare eller har du fortrudt dit køb, har du altid 14 dages bytteret. Er varen defekt eller skadet under transport, skal du tage kontakt med os så snart du opdager fejlen. Modtager du en pakke som du kan se er skadet på indpakningen -er pakken trykket, itu, revnet e.lign. vil vi være taknemmelige hvis du vil tage et foto af dette og tage kontakt til os, enten via email: info@royaldesign.dk eller telefon 7874 2950

Kan jeg afbestille en ordre?
Vis spørgsmål

Hvis du fortryder din bestilling kan denne aflyses såfremt din ordre endnu ikke ligger på pakkebåndet. Du kan tage kontakt til os og få besked herom. Hvis din ordre allerede ligger på pakkebånd kan den ikke aflyses men vil blive sendt afsted til dig. Du kan da få tilsendt en returlabel og sende leverancen tilbage til os. Udgiften for returfragt påhviler dig.

Hvad sker der hvis en vare bliver skadet under transporten?
Vis spørgsmål

Hvis produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående til Royal Designs kundeservice. Hvis vi skal reklamere skaden mod vores transportør skal vi anmelde transportskaden til denne indenfor 1-3 dage. Vi er derfor taknemmelige for, hvis du anmelder skaden indenfor denne tid. Tag et foto af dette og tag kontakt til os enten via email: info@royaldesign.dk eller telefon: 7874 2950 Et produkt som vi har konstateret er transportskadet ombytter vi hurtigst muligt og omkostningsfrit.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Vi har scoren null fra 10 baseret på 0 anmeldelser. Powered by:Trustpilot