Kundeservice

Her kan du selv finde svar på dine spørgsmål om alt omkring RoyalDesign. Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål!
Ofte stillede spørgsmål
Bestilling, levering & betaling
Retur og reklamation
Varer & sortiment
Pakkesøgning
Kontakt

Hvis du fortrinsvis vil ring os?

Du kan kontakte os på hverdage mellem kl 9-16 eller via vores kontaktformular, som vi bestræber os på at besvare inden for 48 timer i hverdagen.

tlf. 78 79 11 44

Nogle gange kan vi kun hjælpe dig på engelsk.

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg ændre eller slette min ordre?

Vi automatiserer vores lager og begynder at behandle din ordre så hurtigt som muligt. Når processen er startet, kan du ikke foretage en ændring / annullere din ordre. Du kan altid vende tilbage i henhold til vores købsbetingelser

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du har bestilt varer fra vores kategori Omgående levering eller et produkt, der har status På lager leveres varene normalt til dig inden 3-6 hverdage. Resterende produkter er afhængigt af lagerstatus og leveringstider fra leverandører og vil være oplyst ved varen på hjemmesiden. Ved udsolgt vare og forsinkelser, sender vi information via email, så hurtigt vi har yderligere information.

Jeg har ikke modtaget alle mine bestilte varer?

For at tilbyde den bedste emballageløsning og hurtig leverance kan det ske at din ordre bliver sendt i to eller flere kolli. Dette angives i det sporingslink du får i din leveringsbekræftelse. Din ordre kan derfor ankomme til udleveringsstedet af flere omgange men du kan altid spore dine forsendelser via speditørens hjemmeside. Større og tungere varer sendes direkte til privat/erhvervsadresser, lettere varer sendes til pakkebox/postbutik.

Hvad kostar fragten?

Fri fragt på køb over 499 kr til pakkeshop. Dette gælder ikke leverance til privat/erhvervsadresse samt større artikler og møbler. Ved køb på 499 kr eller derunder vil levering til pakkeshop koste 49 kr i fragt. Levering til privat/erhvervsadresse koster 199 kr.

Større forsendelser med f.eks møbler leveres hjem til dig og koster 199 kr i fragt. Gælder ved større og tungere gods. Bærehjælp indgår ikke.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

Din pakke bliver normalt liggende hos omdeleren/terminalen i 7-14 dage, efter at den er ankommet, afhængigt af hvilken transportør du har valgt. For mere information om den opbevaringstid, der gælder for din pakke, henviser vi dig til den respektive transportør. Hvis du ikke afhenter din pakke inden for disse dage, vil pakken blive returneret til os, og vi vil opkræve et gebyr for uafhentede pakker. Hvis du ombestemmer dig, når pakken er sendt fra os, skal du modtage pakken og derefter sende den tilbage til os, ellers vil den blive registreret som en "uafhentet pakke", og du som kunde vil blive opkrævet det tilsvarende beløb. Se venligst afsnit 2.11 i vores vilkår og betingelser for detaljer og gebyrer.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tilbud direkte til din indbakkeTilmeld dig vores nyhedsbrev og få eksklusive tilbud og inspiration direkte i din indbakke!
Jeg accepterer RoyalDesigns privatlivspolitik

Om RoyalDesign

Danmarks største webbutik med design til dit hjem. Indretning på nettet når det er bedst. Trendy indretning til hele dit hjem fra Skandinaviens førende varemærker.

* Gratis fragt over 499,- gælder ikke større artikler og møbler

  • Hverdage  09-16
  • *Nogle gange kan vi kun hjælpe dig på engelsk.
Virksomhedens navn: Royal Design Group AB
Momsnummer: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 92 Nybro
Sverige

Oplysninger

© 2024 RoyalDesign.dk