Bog fra New Mags med et inspirerende indhold med fotos og illustrationer perfekt for fashionistaen. Den har et stilrent design med et smukt omslag. Perfekt til at placere i et dybere vindue, på et sidebord eller på et sengebord.
De mere end 80 samarbejdspartnere i denne bog udgør et A til Z over Vuittons kreative samarbejder, især fra det seneste årti, med vigtige kapitler om Nicolas Ghesquiere, Marc Jacobs, Takashi Murakami og andre vigtige samarbejdspartnere. Uden at glemme husets lange tradition vil den periode, som bogen dækker fra slutningen af 1990'erne til i dag, beskrive den rolle, som Louis Vuitton spiller i et afgørende øjeblik i den globale mode. Denne udgave er nu på 536 sider og indeholder mere end 130 sider med fantastiske nye billeder, der viser det stadig mere symbiotiske forhold mellem mode, kunst og design.
Om bogen fra New Mags
- Hardcover omslag.
- Størrelse: 24 x 5,2 x 31 cm.
- Pages: 536
- ISBN: 9780847849673