Bogen fra New Mags har en inspirerende indhold med interessante tekster og store billeder, perfekt til fashionistaen. Den har et stilrent design med et typografisk omslag og en varm farve. Perfekt til at placere i et dybere vindue, på et sidebord eller på et sengebord.
Om bogen fra New Mags
- Hardcover omslag.
- Størrelse: 13 x 18,5 cm.
- ISBN: 9781787394582
Et af de ældste italienske modebrands, der stadig eksisterer i dag, Gucci, blev grundlagt i Firenze i 1921. Guccio Gucci etablerede sit firma med målet om at skabe overdådigt bagage til Italiens velhavende og fashionable overklasse. Med den karakteristiske Gucci-print af mørkebrune diamanter på en tan baggrund, det indviklede G-logo og rød og grøn stribe, er brandet gået hen og blevet det sidste ord inden for italiensk luksus. Guccis signaturvarer - bæltet, tasken, loafersene - overskrider flygtige modetrends og er forblevet centrale for husets identitet helt ind i det 21. århundrede. Under Tom Fords ledelse udstillede Gucci den løsslupne og frække 1990'ers æstetik. I dag er efterspørgslen efter brandets kombination af romantik og hårdhed stor under Alessandro Michele. The Little Book of Gucci fortæller historien om dette historiske og alligevel blomstrende hus og de visionære looks, der har cementeret dets plads i modehistorien.